Hem
Welcome Guest Search | Active Topics | Log In | Register

3 Pages <123
Träningsläger till våren Options
Martin Rosqvist
#41 Posted : Sunday, January 17, 2010 6:53:03 AM
Rank: Advanced Member

Groups: Registered , Member

Japp, jag har varit lite off ett tag, men jag jobbar på detta, planen är just nu att jag håller på att försöka bekräfta att hotellet fortfarande har lediga lägenheter. När jag fått bekräftelse på detta kommer jag ge er en vecka dvs ett datum när handpenningen ska vara insamlad, har för mig dom sa 1/3 av priset så det rör sig om 5-600 spänn. Detta kommer också att vara er definitivanmälan, är det någon som kommer på i efterhand, efter det satta datumet, att han/hon ändå vill följa med så får den personen lösa det själv.

När vi sen vet exakt hur många vi ska vara så löser vi bilfrågan.

Problemet är att de verkar ha stängt just nu. Om jag inte hör något på ett par dar så löser vi det hela på annat sätt. räknar med att starta insamlingen i veckan! 

Andreas Simonsson
#42 Posted : Wednesday, January 20, 2010 8:35:24 AM
Rank: Administration

Några nyheter Martin?

Martin Rosqvist
#43 Posted : Friday, January 22, 2010 11:28:02 AM

Nope tyvärr inte, jag har fortfarande inte lyckats få tag i dom, men har börjat kolla runt på alternativ, men det är lika hopplöst att få in svar där med... Men jag ska ta fram ytterligare alternativ i helgen ( Ska byta uppdrag på jobbet så jag har inte hunnit med så mycket i veckan) Så i början på nästa vecka hoppas jag... å då har ju alla fått lön med så :)

Martin Rosqvist
#44 Posted : Tuesday, January 26, 2010 9:08:28 AM

Nu har jag skickat ut mail till dem som har visat intresse för att åka med på träningslägret. Eftersom jag inte vill lägga ut mitt kontonummer offentligt så lägger jag inte ut informationen här. Om du inte fått mail men ändå vill med, skicka ett mail till mig martin.rosqvist@xdin.com så löser vi det. MEN sista datum för inbetalning är 2/2 kl 18:00

Users browsing this topic
Guest
3 Pages <123
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

SoClean Theme By Jaben Cargman (Tiny Gecko)